субота, 4. јануар 2020.

Palačinke od ovsenog brašna

Dobra vest za sve ljubitelje palačinki je da danas postoji toliko odličnih recepata, da ne samo da nećete morati da ih se odreknete, već vam obične palačinke, na koje ste navikli, više neće ni pasti na pamet. Tokom godina sam isprobala mnogo različitih recepata za palačinke bez belog brašna, i ovaj mi je definitivno omiljeni. Palačinke se lepo peku, ne raspadaju se, i lako se savijaju.



Za pečenje koristim Berlinger Haus Stone Touch Line tiganj za palačinke, u kome možete ispeći savršene palačinke bez kapi ulja. Međutim, s vremena na vreme volim da ubacim i malo kokosovog ulja (Granum Food), koje ne samo da prelepo miriše, već će vašim palačinkama dati i posebnu aromu.

Ove palačinke su toliko ukusne, da ih, kao što možete primetiti i na fotografiji, ja najčešće jedem prazne, bez ikakvog punjenja. Za ukrašavanje sam koristila ServiVita čokoladni preliv bez masti, šećera i laktoze.

Potrebni sastojci:




  • 80 grama ovsenog brašna
  • 180 mililitara mleka 
  • jedno belance
  • pola merice whey proteina
  • kokosovo ulje

Postupak pripreme:


Umesto ovsenog brašna, ja koristim samlevene ovsene pahuljice, ali ukoliko nemate odgovarajući aparat za mlevenje, možete kupiti i ovseno brašno. Mleko koje koristim je Imlekovo Moja kravica sa 0,5% mlečne masti. Palačinke će biti podjednako ukusne i iste teksture i ako umesto belanceta ubacite celo jaje, samo vodite računa o tome da se onda nutritivne vrednosti koje sam navela menjaju. Sve sastojke izmiksajte štapnim mikserom i pecite na zagrejanom tiganju. Mera za ovseno brašno i mleko je jedna Doncafe šoljica 🙂

Od ove smese uglavnom dobijem četiri palačinke, ali tačan broj će zavisiti od prečnika vašeg tiganja, kao i od debljine palačinki. Primetićete da se brašno slegne na dno, tako da je pre izlivanja svake palačinke neophodno da promešate smesu. Ja ovo uglavnom ne radim, već na kraju od preostale smese ispečem jednu malo deblju palačinku manjeg prečnika 🙂

Prvih nekoliko puta sam koristila Whey protein sa ukusom čokolade, ali su mi sa vanilom ipak ukusnije. A imam utisak i da se lepše peku. Maximum Fitness Support whey protein možete kupiti i u kesici od 30 grama, pa probajte oba ukusa i vidite koji vam se više sviđa 🙂

Procenat kalorija iz masti, proteina i ugljenih hidrata

Nutritivne vrednosti za celu porciju su sledeće:

  • 424 kalorija
  • 60,2 grama ugljenih hidrata
  • 33 grama proteina
  • 5,7 grama masti
Navedene vrednosti su bez kokosovog ulja.

Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар